להזמנות ופרטים נוספים חייגו: 054-308-8568

בין הטיטולים לשמנים הטבעיים - וידויו של תינוק

בין הטיטולים לשמנים הטבעיים - וידויו של תינוק

 

גו גו גה גה, נעים להכיר שמי בייבי, אתם יכולים גם לקרוא לי מתוקי, לולי, או אהוב שלי

מבטיח לחייך ולרייר במתיקות.

כבר המון זמן (לפחות חצי שנה מאז שנולדתי) שאני רוצה לספר לעולם על מה שעבר עלי בחודשים הראשונים מהרגע שנולדתי, לשתף את כולם בחוויות שעברו עלי, בתובנות אליהן הגעתי ובמסע שעברתי.

אני כותב את הכתבה הזו מתוך תחושת שליחות וייעוד עמוקה ביותר ואני מרגיש שבמובן מסוים התפקיד שלי הוא להיות הטיטול שלפני המחנה.

ברור לי שנבחרתי לבטא בקול רם את החוויה של כל התינוקות בחודשי החיים הראשונים שלהם ולהראות ש.. אוי.. רגע.. נפל לי המוצץ.. – להראות גם לתינוקות וגם להורים שלהם שיש דרך נוספת לעבור את ההתחלה, דרך טבעית, נעימה, דרך אחרת.

כל ההתחלות קשות.. חייבים?

הרגע בו הגעתי לעולם היה, איך לומר, קצת שונה ממה שאני דמיינתי ברחם.

במשך כמעט 40 שבועות חייתי בתנאים מדהימים, היה לי חדר משלי, שירות חדרים הביא לי אוכל הכי טעים ישירות לבטן מתי שהתחשק לי, ישנתי כשרציתי, התהפכתי ובעטתי שהרגשתי שבא לי לחלץ עצמות ובכללי חייתי בקלילות וחוסר כבידה נעימה עטוף במוסיקה של פעימות לב מרגיעות ברקע.

כשחשבתי על היציאה הייתי בטוח ששם בחוץ יהיה מדהים לפחות באותה מידה אם לא יותר, כבר חיכיתי לפגוש את הגברת שנגנה לי עם הלב שלה וציפיתי לעולם ומלואו.

ציפיות כמו חול ואין חלב אם לאכול

אני חוסך לכם את הסיפור של הלידה, תשאלו את אימא שלי בהזדמנות, אקצר ואומר שזה היה – לא נעים בלשון המעטה, צפוף, לוחץ ו.. לא להיט.

ואז – OMG, הבחוץ –

אור, קור, ידיים, ריחות, קולות – אמאלה!! איפה אימא, איפה רחם.. מה זה כל הרעשים, התחושות שמציפות לי את כל החושים... אני רוצה הביתה.

ואז..

אימא

הלב של אימא  – בית.

צעדים ראשונים – חוויות ראשונות

בכל התקופה הראשונה של חיי אני בעיקר זוכר את הגוף של אימא והריח של אימא. היה לי קשה.. אני מודה.. הרגשתי שאני לא מוכן למה שקורה לי.

גם לאימא לא היה פשוט, לקח לנו זמן להכיר אחד את השני, עד כמה שאהבנו ורצינו, זה היה תהליך, בלב שנינו ידענו שאנחנו מתאימים , רק הגוף שלי עוד לא בדיוק שיתף פעולה.

תשאלו מה היה לי?

קודם כל – כאבה לי הבטן!

כל הזמן, לא יודע למה, כל דבר שנכנס היה קשה, פלטתי מלא, היו לי גזים כל היום וכל הלילה..

זה הפריע לי לישון, זה עשה אותי עצבני, בכיתי מלאאאאאא, אני לא ידעתי מה לעשות, אימא לא ידעה, ותאמינו לי שהיא נסתה מלאאאאא פתרונות.

ערק על הבטן – איכס מסריח

עיסוי ברגליים – נעים אבל לא עזר לקקי לצאת

שינוי בתזונה, שינוי בתנועה, כן ציצי, לא ציצי – שום דבר לא עבד

לראות את האור - LAVELOO

זו הייתה תקופה שחורה, שנינו סבלנו ולא ראינו את הסוף עד שאימא גילתה את קוליקלי של אורטל. (אני אגב קורא לה אורטל המהממת כי אנחנו כבר מכירים דיי טוב)

זה קרה במקרה כשאימא חפשה באינטרנט פתרון טבעי לכאבי גזים אצל תינוקות והגיעה לאתר של אורטל.

אני זוכר אותה מנדנדת אותי על הידיים וקוראת:

קרם גזים- קוליקלי

מכיל קרם בסיס ועליו שמנים אתרים:

שומר: נוגד עוויתות וגזים. מעורר פעולת קיבה ומחזק

עשב לימון-משכך כאבים, נוגד עוויתות, שמן ממריץ ומעורר, משפר עיכול ומחזק את הגוף.

ברגמוט- מעולה להרגעות להקלה על כאבים , הרגעת עיכול- משפר עיכול, מעורר עיכול ונוגד כאבי מעיים.

מורחים על הבטן .

לאימהות מניקות ניתן למרוח על החזה ככה התינוק גם מריח את השמנים וגם נכנס דרך החלב. וכמובן גם על כפות הרגליים

לי זה היה נשמע כמו סינית, וחוץ מזה אני תינוק..  אז עדיין לא הספקתי להכיר הכל הכל, אבל לאימא זה היה נשמע ממש טוב, היא צלצלה לאורטל (המהממת) ובררה אתה שזה באמת טבעי, מתאים לכאבי בטן וגזים אצל תינוקות, ולא יפגע בי (מת על האימא הזאת..).

אורטל הסבירה בסבלנות שארומתרפיה, שזו אגב שיטת טיפול  עוצמתית שמטפלת באנשים באמצעות שמנים אתרים מרפאים שמפיקים מצמחים בטבע – הנה אני יודע, והמוצרים שהיא רוקחת הם גם 100% טבעיים, גם מאד עדינים ומותאמים לתינוקות מהרגע שנולדו, וגם עובדים מדהים באחריות.

זה היה נשמע לי ולאימא אז הזמנו – כשזה הגיע מיד ניסינו ו- WOW פתאום הרגשתי טוב. אני לא יכול להסביר לכם איזו הקלה זו הייתה, סוף סוף כאב לי הרבה פחות, הצלחתי להתמודד עם העיכול, סוף סוף הצלחתי לישון, וגם אימא. 

פתאום הייתה לנו איכות חיים ולראשונה מאז שנולדתי – הצלחנו, סתם, לשבת יחד, אני קרוב ללב שלה, עטוף בידיים שלה, לשבת וליהנות אחד מהשנייה – בשקט.

ברור שכשהופיעו כאבי השיניים הזוועתיים (מי.. מי המציא את זה אני רוצה לדעת??) נעזרנו באורטל, וגם כשהיה לי אדום בטוסיק או חום – אורטל.

גם לאימא אורטל עזרה – עם ג'ל מרגיע לכאבים, עם משחה שמחזקת את החלב כשהיא הרגישה שהיא רוצה שיהיה לה עוד חלב בשבילי.

כל מוצר שניסינו היה תמיד – 100% טבעי, עם השמנים האתרים הנהדרים והריחניים, ועובד.

תינוקות העולם התאחדו

לסיכום, אחרי חצי שנה של זרימה ותינוקות סופר כייפית אני רוצה להגיד לכל האימהות והתינוקות שלהם שלא באמת חייבים לסבול, יש פתרונות טבעיים שיודעים לעשות את העבודה מדהים, שעוזרים להתחלה להיות הרבה יותר קלה ונינוחה.

 

שלכם בייבי, בה בה בה גו גו.


מה דעתכם על המאמר? ספרו לנו כאן

כדאי לדעת - תגובות מתפרסמות אחרי בדיקה ואישור שלנו